سازه های اسپیس فریم تولید شده در گروه صنعتی اسپیس کاران با توجه به متریالی فلزی مقاوم و با پوشش ضد زنگ زدگی و ضد ساییدگی دارای طول عمر بسیار بالا در شرایط جوی و محیطی نامناسب می باشد . سازه های اسپیس فریم تولید شده توسط گروه صنعتی اسپیس کاران با استفاده از بهترین لوله های موجود بازار ایران ساخته شده و توسط محاسبه ای بسیار دقیق با دستگاههای جوش CO2 با ضخامت و. طول جوش بسیار بالا جوشکاری می شوند، لازم به ذکر است اسپیس فریم هایی که با جوش برق جوشکاری می شوند دارای استحکام ضعیف و غیر استاندارد می باشند.
سپس اسپیس فریم های تولید شده در بخش آبکاری اسپیس کاران با ضخامت بسیار بالا پوشش دهی می شوند که کاملا ضد زنگ زدگی و ضد سایش می شوند.
سازه های اسپیس فریم استاندارد تولید شده در گروه صنعتی اسپیس کاران به علت نوع دقت در محاسبه و تولید اسپیس فریم در انواع استراکچرها با ارتفاع و طول های متفاوت دارای بازدهی بسیار بالا و مفید می باشد.
سازه های اسپیس فریم به علت تقسیم مثلثاتی در طول سازه قابلیت تقسیم بار را بر روی کل طول سازه دارا می باشند که این یکی از نکات بسیار مهم در اجرای پروژه های خاص و منحصر به فرد می باشد.

پاسخی بگذارید