یکی از گزینه های مورد نظر مجریان پروژه های عمرانی و معماری و علی الخصوص نمایشگاهی شیوه و هزینه جابجایی متریال ساخت و ساز متناسب با محدودیت های زمانی و مکانی می باشد ، از این رو سازه های اسپیس فریم با ساختاری منظم و هندسی بر روی یکدیگر قرار گرفته و در کوچکترین فضاها و وسایل نقلیه قابل حمل و نقل می باشد.
لازم به ذکر است سرعت بارگیری و حمل و نقل اسپیس فریم به علت ساختار هندسی آن اصلا قابل مقایسه با دیگر استراکچرها همچون داربست ساختمانی و … نمی باشد.
اسپیس فریم در فضاهای کارگاهی و غیرقابل استفاده به راحتی انبارداری می شوند و حتی می توان به وسیله خود سازه های پیش ساخته اسپیس فریم انباری احداث کرد و این سازه ها را نگهداری نمود. در هر مرتبه بارگیری در یک وسیله ای مشابه خاور 4.5 تن به راحتی می توان 1000 متر طول از سازه های اسپیس فریم را جابجا کرد. لازم به ذکر است در قرارداد اجاره اسپیس فریم کلیه هزینه های حمل و نقل و انبارداری بر عهده اسپیس کاران می باشد.
پیشنهاد اسپیس کاران برای اجرای کلیه امور نمایشگاهی اعم از فروش اسپیس فریم و اجاره اسپیس فریم تعهدی 100 % است که خیال شما مجریان نمایشگاهی را از مسایل جانبی راحت و آسوده می کند.

پاسخی بگذارید