غرفه اسپیس فریم داخل سالن

امروزه شرکت ها برای معرفی هرچه بیشتر خود در نمایشگاههای گوناگون بین المللی و داخلی مختلفی شرکت می کنند. برای معرفی حضوری و رویاروی زیبایی بصری یکی از ارکان های اصلی در معرفی هرچه بهتر و بیشتر غرفه داران و شرکت کنندگان در نمایشگاهها می باشد.
سازه های پیش ساخته اسپیس فریم علاوه بر ظاهری مدرن و زیبا، دارای استحکامی قابل توجه و انعطافی بالا در طراحی های متفاوت می باشند.
گروه صنعتی اسپیس کاران با تولید انواع سازه های اسپیس فریم در ابعاد مختلف می تواند طرح های بسیار متنوع و گوناگونی را متناسب با نیاز مشتریان ارائه می دهد. اسپیس فریم هیچ محدئودیتی در طراحی و ابعاد ندارد و هر غیر ممکنی را ممکن می سازد.
اسپیس کاران با دارا بودن نیروهای متخصص و مجرب طراح سه بعدی می تواند پیش طرح های بسیار زیبایی را از غرفه های پیش ساخته اسپیس فریم برای مشتریان محترم ارایه دهد، محاسبات مهندسی ، زمان و هزینه غرفه سازی در اجرای با کیفیت اسپیس فریم مرحله دیگری از تعهدات گروه صنعتی اسپیس کاران است.
پس ارایه نقشه جانمایی فضای خریداری شده برای شرکت در نمایشگاه توسط غرفه داران اسپیس کاران با توجه به محدودیت ارتفاع سالن نمایشگاه و عقد قرارداد اجاره اسپیس فریم ، اسپیس کاران اقدام به طراحی سه بعدی متناسب با فضای در اختیار کرده و پس از تایید طرح و دریافت مجوزهای لازم با استفاده از به کارگیری اسپیس فریم تولید شده در خط تولید اسپیس کاران اقدام به غرفه سازی طبق طرح نموده و تا پایان پروژه غرفه سازی همواره در کنار شرکت کنندگان و طرفین قرارداد باقی خواهد ماند.
اسپیس کاران قادر به ساخت غرفه اسپیس فریم با سریعترین زمان و نازلترین قیمت می باشد.
برای اطلاعات بیشتر از چگونگی شرایط عقد قرارداد اجاره اسپیس فریم با ما تماس بگیرید.