فروش اسپیس فریم

در گذشته ای نه چندان دور داربست های ساختمانی اولین و آخرین راه برای پوشش دهی کلیه نیازهای سازه های موقت نمایشگاهی کشور بودند ، با پیشرفت تکنولوژی سازه های اسپیس فریم که با پیشینه ای تاریخی که از جنگ جهانی دوم توسط آلمانها برای برپایی فضاهای مسقف با کاربردهای نظامی طراحی شده بود رفته رفته به اسپیس فریم نمایشگاهی امروز تبدیل شده و برای اولین بار اسپیس فریم برای رفع نیازهای نمایشگاهی وارد بازار ایران شد. در ابتدا به علت وارداتی بودن سازه های نمایشگاهی اسپیس فریم قیمت فروش اسپیس فریم و همچنین اجاره اسپیس فریم بسیار بالا بود و از همین رو تنها جوابگوی پروژه هایی با پش بینی هزینه های اجرایی بالا بود اما اکنون که اسپیس فریم با طراحی بومی طبق استانداردهای جهانی سازه های پیش ساخته در ایران تولید می شود، توانسته جایگاه خود را در صنعت غرفه سازی و معماری کشور بدست آورده و به عنوان انتخاب اول هر مجری نمایشگاهی برای برپایی نمایشگاهها و غرفه سازی ها قرار گرفته است.
اسپیس کاران با سازمانی منسجم و مهندسی شده و با دارا بودن خط تولیدی با قابلیت تولید در تیراژ بالا و نیروهایی متخصص و مجرب اقدام به تولید اسپیس فریم و فروش اسپیس فریم با آخرین متدهای روز دنیا نموده و آمادگی پاسخگویی به تمام نیازهای نمایشگاهی بازار ایران نموده است.
فروش اسپیس فریم در اسپیس کاران با قیمت حداقلی از تولید به مصرف می باشد که این امر خود باعص کاهش هزینه ها و صرفه جویی در بودجه می باشد. اسپیس کاران همواره حامی تولید و علی الخصوص تولید ملزومات نمایشگاهی اسپیس فریم بوده و قیمت های اسپیس فریم تولیدی خود را متناسب با شرایط نمایشگاهی وضع نموده است.
اسپیس کاران معتقد بر فروش اسپیس فرم با خدمات پس از فروش و ضمانت کیفیت است و هرگز کیفیت را فدای کمیت ننموده و نخواهد نمود.
قیمت اسپیس فریم تولید شده در اسپیس کاران با حداقل قیمت در نظرگرفته شده و هدف اصلی آن تامین و تولید اسپیس فریم به صورت انبوه در سطح کشور است. قیمت های اسپیس فریم همواره تحت تاثیر افتان خیزان های بازار آهن می باشد و چه بسا اسپیس کاران همواره در این افتان و خیزان های بسیار هیچگونه تغییری طی سه سال گذشته در قیمت اسپیس فریم خود نداده است و در فروش اسپیس فریم به صورت عمده از پیشگامان این صنعت می باشد.
برای استعلام قیمت اسپیس فریم با کارشناسان فروش اسپیس کاران تماس بگیرید تا از قیمت های ویژه ما مطلع شوید.