یکی از دغدغه های اصلی در هنر معماری استفاده از متریال و مواد مصرفی مقاوم ، سبک ، زیبا با قابلیت نصب با سرعت بالا می باشد.

اسپیس فریم با دارا بودن ساختاری بسیار مقاوم به علت تقسیم نیروهای وارده در تمام سازه می تواند بهترین گزینه برای سازه های موقت و یا سازه های دائمی در مصارف مختلف باشد.

سازه های اسپیس می تواند انتخاب اول برای غرفه سازی و غرفه آرایی در اجرای نمایشگاهها و همایش ها باشد. سازه های پیش ساخته اسپیس فریم با قابلیت اجرایی با سرعت بسیار بالا ، سهولت در جابجایی و فضای اندک مورد نیاز برای انبارداری، مجریان نمایشگاهی را بر آن داشته است تا انتخاب خود را بر استفاده از اسپیس فریم بگذارند.

اسپیس فریم نمایشگاهی می تواند در کاهش هزینه های اجرایی نمایشگاه کمک شایانی را به مجریان نمایشگاهی بکند، از این رو یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب متریال مصرفی توسط سازه اسپیس فریم رعایت شده و می تواند گزینه ای کارآمد باشد.

امروزه سازه های مدرن پیش ساخته اسپیس فریم انتخاب اول مجریان نمایشگاهی برای غرفه سازی ، غرفه آرایی ، برگزاری نمایشگاهها ، همایشها و سمینارها می باشد.

سازه های اسپیس فریم دارای انعطاف پذیری بسیار بالا در اجرای طرح های مختلف متناسب با نیاز و کاربری های متفاوت را دارا می باشد، از این رو به دلایل بسیار متعدد مورد نظر مجریان نمایشگاهی واقع می شود.دلایل کلیدی که اسپیس فریم را از سایر متریال ها و استراکچرهای معماری متمایز می کند عبارتند از :

  • استحکام و مقاومت بسیار بالای اسپیس فریم
  • سرعت و سهولت در نصب و اجرای اسپیس فریم
  • سهولت در جابجایی و حمل و نقل اسپیس فریم
  • زیبایی منحصر به فرد اسپیس فریم
  • کاهش هزینه ها با اجاره اسپیس فریم
  • طول عمر بسیار بالای اسپیس فریم

پاسخی بگذارید