صنعت تولید اسپیس فریم نمایشگاهی برای پوشش دهی هرچه بهتر نیازهای نمایشگاهی دارای نکات فنی منحصر به فرد استراکچر اسپیس فریم و انواع مختلفی متناسب با پروژه های مختلف است، از همین رو اسپیس کاران با تولید و عرضه انواع اشکال هندسی اسپیس فریم در ابعاد مختلف در تلاش برای اعتلای تامین نیاز مجریان نمایشگاهی و غرفه داران نمایشگاهی است.
اسپیس فریم با توجه به کارکردهای مختلف در موقعیت های متفاوت می بایست مانند هر سازه پیش ساخته دیگری دارای ابعاد و طراحی استانداردی باشد که سازه های اسپیس فریم تولید شده در اسپیس کاران با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای نمایشگاهی تولید شده و همواره پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان محترم بوده است.
در بسیاری از پروژه های اجاره اسپیس فریم که دارای شرایط خاص و منحصر به فرد بوده است ، اسپیس کاران با ورود به پروژه توانسته رضایت کامل همکاران و طرف های مقابل قرارداد را جلب کرده و متعاقبا از آنها گواهینامه حسن انجام کار دریافت کند، از سویی دیگر بسیاری از ارگان ها و نهادهای دولتی برای تامین تجهیزات نمایشگاهی خود همواره سازه اسپیس فریم اسپیس کاران را مورد تایید فنی توسط کارشناسان خود قرارداده اند و طرف قرارداد فروش اسپیس فریم بوده اند.
اسپیس کاران انواع اسپیس فریم خود را که شامل : اسپیس فریم استاندارد صاف ( اسپیس Z ) ، اسپیس فریم منحنی ، خمیده یا کرو ، بست و اتصال اسپیس فریم می شود را به صورت کلی و جزیی در قراردادهای اجاره اسپیس فریم و فروش اسپیس فریم ارائه می کند.
برای اطلاع از اجاره اسپیس فریم و فروش اسپیس فریم استاندارد با قیمت کارخانه با ما تماس بگیرید تا از تخفیفات ویژه ما برخوردار شوید.

2 افکار

پاسخی بگذارید