سازه های اسپیس فریم با توجه به دارا بودن انواع مختلف می توانند سازه های متفاوتی را احداث کنند. یکی از موارد کاربردی و بسیار خاص
اسپیس فریم برای مجریان نمایشگاهی سالن های منحنی و نیم دایره اسپیس فریم می باشد. این سالن ها با ارتفاع 5 متر و عرض دهانه 10 متر و طول نامحدود می تواند بهترین گزینه برای اجرای سالن ها و سوله های نمایشگاهی باشند.
لازم به ذکر است سازه های اسپیس فریم کرو به علت ساختار خمیده بسیار مقاوم می باشند و مناسب برای فصول سرما با شرایط جوی بادخیز می باشند، چراکه به راحتی باد را از خود عبور می دهند.
با اسپیس فریم می توانید سالن هایی بسیار شکیل و مقاوم برای جلسات موقت و همایش های ستادی احداث کنید.
اسپیس کاران همواره با سیستم اجاره اسپیس فریم با قیمتی استثنایی همراه مجریان نمایشگاهی در برگزاری نمایشگاهها بوده است و خواهد بود.
اسپیس فریم تنها یک استراکچر ساده نیست ، بلکه اسپیس فریم تمام آن چیزی است که در یک سازه موقت نیاز دارید.
سوله های چهار کرو اسپیس فریم که به صورت نیم دایره ای به شعاع 5 متر اجرا می شود یکی از بهترین گزینه ها برای مجریان نمایشگاهی و برگزارکنندگان همایش ها و سمینار ها می باشد، که علاوه بر اجرا در کمترین زمان ممکن با توجه به نوع قرارداد اجاره اسپیس فریم سوله ها و سالن های نمایشگاهی تاثیر به سزایی در کاهش هزینه ها دارد.
اسپیس کاران با اجاره اسپیس فریم در اجرای سوله های نمایشگاهی اسپیس فریم همواره پیشگام در ارایه خدمات نمایشگاهی بوده است و مفتخر به اخذ گواهی نامه های متعدد حسن انجام کار از ارگان ها و نهاد های مختلف بابت اجرای پروژه های ملی و مذهبی در قرارداد اجاره اسپیس فریم و فروش اسپیس فریم بوده است.
برای اطلاع از مسایل فنی اجاره اسپیس فریم در اجرای سالن های کرو و منحنی با ما تماس بگیرید.

پاسخی بگذارید