اجاره اسپیس فریم

بسیاری از صاحبان کسب و کار و همچنین نمایشگاه داران و غرفه داران همواره به دلیل صرفه جویی در هزینه ها و جدایی از دغدغه های خرید اسپیس فریم و همچنین دارا نبودن انبار و نیروهای متخصص جهت و نصب نگهداری اسپیس فریم مایل به اجاره اسپیس فریم می باشند.
اجاره اسپیس فریم علاوه بر کاهش در هزینه های تامین و نگهداری اسپیس فریم ، نصب و جمع آوری اسپیس فریم و … باعث کاهش استرس های مجریان نمایشگاهی می شود. اجاره اسپیس فریم بهترین گزینه برای سرعت بخشیدن و همچنین کاهش هزینه های جانبی غرفه سازی می باشد.
بسیاری از غرفه داران و شرکت کنندگان در نمایشگاههای مختلف با اجاره اسپیس فریم اقدام به طراحی و ساخت غرفه های خود نموده و تنها پس از یک مرتبه اجاره اسپیس فریم از اسپیس کاران تبدیل به مشتری دائمی اجاره اسپیس فریم از اسپیس کاران گشته اند که این خود دلیلی بر کیفیت نصب اسپیس فریم و اجاره اسپیس فریم توسط اسپیس کاران است.
اسپیس کاران قادر به اجاره اسپیس فریم در متراژهای بالا با کلیه ملزومات نمایشگاهی می باشد و بدینوسیله آمادگی خود را برای اجاره اسپیس فریم به تمامی شرکت ها و ارگان های خصوصی و دولتی اعلام می دارد.
اسپیس کاران در اجاره اسپیس فریم همواره بهترین بهره وری از زمان و مکان را برای مشتریان خود طراحی کرده و کیفیت را در شان خود و مشتریان خود می داند. اسپیس فریم هایی که در پروژه های اجاره اسپیس فریم توسط اسپیس کاران به کاربرده می شوند کاملا از تولیدات خود شرکت بوده و دارای کیفیت و استانداردهای بالای مقاومت در مصارف نمایشگاهی است.
برای اطلاع از چگونگی قرارداد اجاره اسپیس فریم با کارشناسان فروش اسپیس کاران تماس بگیرید.