غرفه های اسپیس فریم در فضای باز

غرفه سازی در فضای باز یکی دیگر از شاخه های تخصصی صنعت مدرن غرفه سازی در معماری نوین منظور می شود، چرا که امروزه با گسترش و پیشرفت تکنولوژی دیگر هیچ نگرانی از بایت سرعت ساخت و ساز و اجرا در غرفه سازی محسوس نیست.
سازه های پیش ساخته اسپیس فریم با متریالی مقاوم در برابر عوامل طبیعی قابلیت ساخت غرفه هایی مقاوم و زیبا را در فضای باز ایجاد می کند.
سازه های اسپیس فریم می توانند با پوشش های مختلف و زیبایی کاور شوند و غرفه های شما را از عوامل طبیعی چون آفتاب و باران در فصول مختلف محافظت کنند.
یکی از نکات مهم غرفه سازی در فضای باز نوع پوشش برای غرفه مورد نظر می باشد که باید دارای خاصیت ضد آب و برودت باشد که شرایطی متناسب با فضای باز را داشته باشد. اسپیس کاران متناسب با نوع طراحی اسپیس فریم های تولیدی در شرکت خود چادرهای ضدآب با انس بالا را برای اجاره اسپیس فریم تهیه و آماده نموده است. چادر غرفه های اسپیس فریم پس از هربار استفاده در هر نمایشگاه بصورت کامل نظافت و پاکسازی شده و مجددا آماده برای استفاده می شوند که این خود دلیلی بر کیفیت هرچه بیشتر غرفه سازی اسپیس کاران است.
اسپیس کاران مفتخر است که بزرگترین و بیشترین امکانات نمایشگاهی را برای غرفه سازی در فضای باز با هزینه ای بسیار حداقلی ارائه می دهد ، این امکانات به دو صورت قرارداد اجاره اسپیس فریم و فروش اسپیس فریم با کلیه ملزومات نمایشگاهی آماده ارایه به مجریان و شرکت کنندگان نمایشگاهی می باشد. شما می توانید برای اجاره اسپیس فریم در غرفه های فضای باز با تمامی امکانات پوششیو جانبی بر قدرت ، تجربه و ابتکار اسپیس کاران تکیه کنید و تا پایان نمایشگاه خود با خیالی آسوده به توسعه کسب و کار و تجارت خود بپردازید.