غرفه سازی اسپیس فریم

در علم معماری مدرن ، غرفه سازی و غرفه آرایی بخشی کاملا مجزا و تخصصی است که به عنوان صنعتی مدرن و علمی شناخته شده است.

گروه صنعتی اسپیس کاران با در نظر گرفتن نیاز مشتریان محترم نمایشگاهی، شرکت ها و ارگان های دولتی و غیردولتی برگزارکننده و شرکت کننده در نمایشگاههای بین المللی و نمایشگاههای داخلی در اقصی نقاط میهن اسلامی ایران در زمینه برگزاری نمایشگاههای فصلی ، نمایشگاههای ملی و نمایشگاههای مذهبی، سیستم سازه های سبک اسپیس فریم را با متریالی با کیفیت بسیار بالا را برای شما غرفه سازان و غرفه داران طراحی کرده است.

گروه صنعتی اسپیس کاران با یقین بر موثر بودن نوع معماری غرفه سازی و غرفه آرایی در اذهان مخاطبین نمایشگاهی، به عنوان پیشگام در طراحی، تولید و اجرای انواع سازه های اسپیس فریم اعم از اسپیس فریم صاف استاندارد، اسپیس فریم کرو ( خمیده، منحنی ) استاندارد و بست اسپیس فریم ( اتصال اسپیس فریم ) در ابعاد و اندازه های متفاوت با هزینه ای بسیار مرقوم به صرفه در اجاره اسپیس فریم و با زمانی بسیار اندک تاثیر بسزایی در بازار یابی ، فرو.ش و معرفی برند و توسعه کسب و کار غرفه داران نمایشگاهی می پردازد.

با استفاده از سازه های سبک، کم حجم، مقاوم و زیبای اسپیس فریم در غرفه سازی، برگزاری نمایشگاهها ، جشنواره ها و اجرای سالن های همایش می توانید با هزینه کمتری سهم بیشتری را از بازار فروش بدست آورید.

اجاره اسپیس فریم برای غرفه سازی و غرفه آرایی بسیار مرقوم به صرفه بوده و همواره مورد توجه بسیاری از صاحبان کسب و کار قرار می گیرد.

گروه صنعتی اسپیس کاران آمادگی پاسخگویی به همه نیازهای نمایشگاهی شما اعم از غرفه سازی در فضای باز و غرفه سازی داخل سالن ، برگزاری نمایشگاه بهاره ، نمایشگاه پاییزه ، همایش ، سمینار ، سالن های کنسرت ، سوله های پیش ساخته با استفاده از سازه های پیش ساخته اسپیس فریم در ابعاد و طرح های متفاوت شما مشتریان گرامی می باشد.

گروه صنعتی اسپیس کاران همواره طرف قرارداد بسیاری از ارگان ها و سازمان های خصوصی و دولتی برای تولید و فروش اسپیس فریم با قیمت ویژه بوده است و تعهد خود را بر تولید اسپیس فریم آبکاری شده با کیفیت استاندارد و فروش و اجاره اسپیس فریم منصفانه بنا نهاده است.

اسپیس کاران هیچگونه محدودیتی در تولید و ساخت اسپیس فریم نداشته و همواره به عنوان یکی از واحد های معتبر تولید اسپیس فریم در مسیر ارتقای صنعت نمایشگاهی کشور پیشگام بوده و خواهد بود.

با اجاره و غرفه سازی اسپیس فریم می توانید زمان و هزینه های خود را بهینه کرده و با اجرای سازه ای از استراکچر قدرتمند اسپیس فریم کیفیت غرفه سازی خود را ارتقا دهید.

اسپیس فریم استراکچری تمام عیار برای اجرای طرح های مدرن غرفه سازی در کمترین زمان ممکن است که در نمایشگاههای امروزی بسیار پر کاربرد و کارآمد می باشد.

اسپیس کاران به عنوان واحد تولید کننده ، مجری ، محاسب و متخصص سازه های پیش ساخته اسپیس فریم آماده عقد قرار داد برای غرفه سازی در طرح هایی بسیار منحصر به فرد می باشد.