تولید اسپیس فریم با کاربری خاص

گاهی نیاز مشتریان و مجریان نمایشگاهی فراتر از ساخت سازه هایی با استاندارد های تعریف شده با کاربری متعارف می باشد از همین جهت گروه صنعتی اسپیس کاران با رویکردی تخصص محور، انواع طرح ها با ابعاد و اشکال هندسی منظم و غیرمنظم برای رفع نیاز مجریان نمایشگتاهی می باشد.
اسپیس فریم به علت محجدودیت های متناسب با استاندردهای بین المللی دارای ساختاری منظم و هندسی با ابعادی خاص و تعریف شده می باشد، لذا می توان با خلاقیت در تولید اسپیس فریم و رعایت همه نکات فنی و مهندسی ابعاد و طراحی متناسب با پروژه مورد نظر سازه ی اسپیس فریم را متناسب با پروژه طراحی و تولید نمود.
به طور کلی اسپیس کاران هیچگونه محدودیتی در تولید اسپیس فریم ندارد و آماده پاسخگویی کامل به تمام نیاز امور نمایشگاهی می باشد.
اسپیس کاران با سابقه چندین ساله خود در تولید اسپیس فریم نمایشگاهی بر این باور است که هیچ کاری غیر ممکن نیست و ما می توانیم با سازه های پیش ساخته اسپیس فریم و با استراکچر منحصر به فرد اسپیس فریم های تولیدی در خط صنعتی اسپیس کاران هر سازه ای را طراحی و اجرا کنیم.
گاهی می توان تنها با اضافه کردن یک قسمت کوچک در محاسبه اسپیس فریم ، قدرت تقسیم مثلثاتی باربر طول سازه را تا چندین برابر افزایش داد.
تولید اسپیس فریم کرو با عرض بالا و مقاومت منحصر به فرد یکی دیگر از خدمات اسپیس کاران در تولید اسپیس فریم نمایشگاهی می باشد که همواره مورد توجه مجریان نمایشگاهی واقع شده است.
لازم به ذکر است که سازه های خاص تولید شده صرفا به سفارش مشتری و. برای فروش اسپیس فریم می باشد و این سازه ها در استاندارد های قرارداد اجاره اسپیس فریم نمی گنجند.