به دلیل هیجان بالای موجود در همایش ها و کنسرت ها و همینطور ورود و خروج و ازدهام جمعیت بسیار بالا در این سالن ها همواره یکی از دغدغه های اصلی برگزارکنندگان کنسرت ها و همایش امنیت ، استحکام و مسئولیت مدنی افراد شرکت کننده می باشد، از این رو ساخت سازه ای موقت که علاوه بر زیبایی دارای استحکامی استاندارد و قابل گنجایش هیجان بالا را داشته باشد مد نظر قرار می گیرد.
اسپیس فریم بهترین گزینه برای برگزاری کنسرت ها و همایش های گوناگون می باشد. در شهرها و اماکنی که سالن کنسرت و سالن همایش بزرگی در دسترس نمی باشد به راحتی و در زمان بسیار اندک می توان سالن هایی با حجم بسیار بالا توط اسپیس فریم احداث نمود.
با توجه به ساختار هندسی اسپیس فریم به راحتی می توان سیستم نورپردازی و صدا را به این سازه ها متصل نمود .سالن های کنسرت اجرا شده توسط اسپیس فریم کاملا آگوستیک با قابلیت صداپردازی مطلوب همواره مورد توجه هنرمندان بسیاری قرار گرفته است.
با استفاده از اسپیس فریم به راحتی می توان سازه هایی برای کنترل ورودی ها و خروجی ها برای کنترل ترافیک جمعیت احداث نمود.
پس از پوشش دهی سقف توسط چادر ضد آب با ضخامت بسیار بالا در سالن های کنسرت اجرا شده توسط سازه های اسپیس فریم به راحتی می توان میزان برودت هوا را کنترل کرد.
اسپیس کاران همواره آماده عقد قرارداد با هنرمندان میهن اسلامی جهت اجاره اسپیس فریم و فروش اسپیس فریم در اجرای سالن های کنسرت به صورت موقت با قیمت بسیار استثنایی می باشد.
اسپیس کاران مفتخر است که با استفاده از سازه های اسپیس فریم بسیاری از نیازهای فرهنگی و اجتماعی مناطق محرو را مرتفع ساخته است.

پاسخی بگذارید